Vitvaror

2011-11-06
Äntligen är denna jobbhelg över, det tar ganska bra på krafterna att springa mellan två avdelningar. Skönt att jag är ledig imorn, då ska jag hinna med ett spinningpass på morgonen och sedan fara hem för att riva upp den gamla golvmattan i köket. Efter det är allt det gamla bannemej väck! Den nya elen är dragen idag så nästa helg ska nya gipsskivor upp på väggarna och även i taket. Igår sattes det nya fönstret in och det blev kanon! Imorgon ska vi till IKEA och beställa köket dessutom, jippie! Vi tänkte att vi ska få det hemkört istället för att gå där och plocka allt på ta-själv-lagret. Det lär ju ta hundra år och dessutom vara ganska jobbigt?!

I veckan kommer dessutom vitvarorna vi beställt, här är några:

 

Detta kommer bli såå bra! Jag kan inte fatta att jag kommer att ha ett helt sprillans kök, det är fan ta mig lyx.

 

På onsdag åker jag och hälsar på Ida och mammita, det ska bli mys! Över tre månader sedan jag var uppe nu, tiden har gått alldeles för fort. Då måste jag även passa på att hälsa på pappsen eftersom jag inte kunde göra det i helgen på Alla Helgona.


Kommentarer
Postat av: Malin

Nytt kök är riktigt lyxigt, och vad kul att få planera och bestämma allt. Vilket kök har ni bestämt er för? Hemkörning är helt klart värt allt besvär. Det är ju ingen soffa ni ska konka hem liksom.

Kör hårt & Lycka till! / M.

2011-11-07 @ 18:11:04
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0