Så väldigt trött

2011-12-19

Usch ja, vilken lång jobbedag men den har ändå varit bra. Helgen var också bra även om den mest bestod av jobb. Ikväll har jag pillat med småsaker i köket, sånt tar längre tid än vad man tror. Jag har klippt till sådana där anti- glidmattor till alla lådor, till exempel. Imorn har jag tänkt att provköra diskmaskinen (JA, JAG HAR ÄNTLIGEN EN DISKMASKIN!!!) och sätta in en massa grejer i skåp och lådor. Om jag hinner och om vädret tillåter ska jag putsa fönstren också. De ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig efter stormen som var. Vi får så jäkla massa salt här nere eftersom vi bor nära havet.

Henrik kom hem med en superfin julgran ikväll och nu står den så fint klädd i vardagsrummet. Mysigt! Tänk att det är julafton på lördag redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0