Annorlunda juldag

2011-12-25

Så länge jag levt har vi, hela släkten, alltid firat juldagen hos farmor och farfar. Det har alltid varit exakt samma mat! Men i år orkade de inte mer, släkten växer ju åt alla håll och jag förstår dem men det känns ändå lite trist. Vad gör vi idag istället? Ingenting! Eller jo, jag har äntligen fixat iordning alla grejer i köksskåpen så i helgen har vi invigt det nya fina köket. Jag älskar det!

Gårdagen var trevlig och vi hade mysigt. Jag fick en massa fina saker av alla, tack så jättemycket! Jag fick en one piece bland annat och fy fan vilket skönt plagg det är alltså. Har myst i den hela dagen och den kommer slitas väl, det kan jag lova.

Vi har ju en jul kvar att fira såklart! Med min fina familj... Jag längtar jättemycket! Förhoppningsvis, om mamma får ledigt, kommer de alla ner till Trettonhelgen. Annars åker vi upp!

Nu ska jag slappa lite. Vi pratar om att kanske gå ut och äta ikväll. Imorn väntar jobb igen medan Henrik, lyxisen, ska vara ledig till efter nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0