En helt vanlig tisdag...

2011-12-13

Fy, vilken seg dag det var på jobbet idag. Tur att jag bara har ett pass i månaden då jag börjar kl 13! Det gick bra med sotaren också, det fanns ingenting att sota ens. Ja så mycket eldar vi! Vi har bara gjort det när det varit kallt men jag kan tänka mig att det kommer bli mer även för mysfaktorns skull när en ny soffa kommer in i gillestugan.

På tal om nya grejer så längtar jag till fredag. Då ska vi julklappsshoppa och ta ännu en sväng till IKEA för att köpa nytt porslin, nya kastruller och sånt. Kul! När vi köpte köket fick vi ett presentkort på 2000 att handla annat för så det är ju perfekt.

Nu måste jag sova! Jobb imorn igen plus två möten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0