Dunderförkyld

2012-01-30
Ja fy fasiken vilken förkylning både jag och Henrik har dragit på oss. Usch! Helgen har varit en pina då jag tvingat mig själv att jobba eftersom att det var min sista helg på avdelning. Det känns lite konstigt men samtidigt ska det bli hur skönt som helst att inte jobba helger på ett tag. Det är ju mest det här med pengarna men ärlig talat, 47 kr extra i timmen för att det är helg? Det blir typ 1200 i månaden INNAN skatt, är det ens värt det?

Idag har jag alltså en välbehövlig ledig dag då jag bara tar det lugnt och försöker kurera mig. Lite handling och annat står dock på schemat men det tar jag senare så slipper jag åka ensam.

Jag har en jätterolig nyhet men jag vill inte berätta det riktigt än, ni får suga på den karamellen ett litet tag till... Vad taskig jag är som gör er så nyfikna va? Ni kommer att få se, tids nog...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas det är vad jag tror, men vem vet...

2012-01-30 @ 20:23:43
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Frida

Nu blev ja nyfiken ;)

2012-01-31 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0