Ny familjemedlem

2012-01-31
Okej, eftersom många redan vet om det så berättar jag det själv innan jag blir avslöjad. Nästa torsdag ska vi hämta hem en ny liten familjemedlem. Det var egentligen inte meningen att vi skulle göra det så snart, jag har mer sagt att när jag hittar den absolut perfekta hunden så kan jag tänka mig en ny. I fredags hittade jag en liten goding, jag kunde inte sluta tänka på henne och jag tänkte på henne hela dagen därpå också. Jag höll allt detta för mig själv. Sedan ringer Henrik mig på jobbet och berättar att HAN har hittat den perfekta hunden... Då visar det sig att vi båda har kollat på samma, är det inte lite av ödet så säg?

Vi bestämde oss för att åka och hälsa på den lilla och hon var såklart helt bedårande. Sju veckor, drygt ett kilo och supermysig! Hon är en Chihuahua Malteser och Papillon och jag älskar henne redan! Igår döpte vi henne till Polly:


Ni kan förstå att vi längtar va? Det är alldeles för tomt här hemma utan en vovve. Nu ska min finaste lilla Alice få en valplillasyster.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nejjjj, GUDD SÅ SÖÖTT! <3

2012-03-01 @ 10:18:21
URL: http://feliciaswonderfulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0