Julgodis & annat fix

2011-12-23

Idag har jag varit igång hela dagen. Gick upp när det ljusnade och putsade fönstren utvändigt. Sen har jag småpysslat lite i nya köket, ställt dit ännu lite saker. Efter det åkte jag och handlade lite julmat och annnat, nu ska jag absolut inte besöka en affär förrän julen är över. Fy tusan vad folk det är överallt! Jag har fått till lite julgodis idag också. Det blev Rocky Road Fudge, Tomtefudge och vanlig chokladkola. Mums!

Nu längtar jag till imorn, älskar uppesittarkvällen. Det är alltid lika mysigt. Första skinkmackan och så... Ska bli gott att vara ledig i helgen dessutom!

Läste att vi går mot ljusare tider igen, hur underbart är inte det? Och hur snabbt har inte denna höst gått? Jag ser fram emot ett nytt år med nya möjligheter och allt vad det kan föra med sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0