Nytapetserat och fint

2011-11-23

Just nu ligger jag och myser i sängen och ser fram emot en efterlängtad ledig dag imorgon. Förutom lite måste-göror som städning och målning av lister har jag tänkt att åka till IKEA och lite andra roliga affärer. Det blev ingenting med det igår nämligen... Jag ska försöka hinna med lite adventspyssel också, vill så gärna baka Malins lussemuffins. Ska länka till det receptet när jag gjort dem.

Igår blev ju köket ett "helt" rum igen. Golv på och tapeter uppe, jag är supernöjd! Tapeten blev en vit variant, inte kritvit utan mer gräddvit. Vi har en fondvägg på hålväggen också. Det är samma tapet som jag hade i min lägenhet fast nu är den vit istället för rosa. Jag har alltid älskat den! Här är en bild, tyvärr är golvet övertäckt av papp men ni ser väggen iallafall:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0