Om den senaste veckan

2011-05-03
Oj, som dagarna bara springer iväg! Vi hade ett par finfina dagar i Skövde härom helgen, som vanligt var det riktigt härligt att campa. Det bästa med dessa dagar var att vi gick och köpte oss en bil. Vi har pratat om det länge men aldrig gjort slag i saken men nu så! Vi ska hämta en sådan här goding på Bilia nästa helg:



Kommer bli så fruktansvärt gött med en ny bil! Lyx! Är det någon som är intresserad eller vet någon som kan vara det så ligger min fina Honda på Blocket och vill bli såld:



Tänk så glad jag var när jag fick Hondan! Men nu har även den börjat kännas gammal och så är det väl, bilar åldras...

Förra torsdagen var vi iväg på Ullared och jag behöver väl inte nämna att det var bra för det är det ju alltid! För en gångs skull gjorde jag inga onödiga köp alls, jag har till exempel redan hunnit använda kläderna jag köpte. Oftast brukar jag köpa en massa billiga plagg som bara blir liggande men denna gången var mina köp genomtänkta!

I lördags var jag och Alex iväg på Höganäs marknad. Det var roligt men det såldes mest en massa skräp så det blev inte så mycket inhandlat. Efter det käkade vi langos och Alex hade ordnat en överraskningspresent till mig. Gissa om jag var nyfiken? När hon påpekade att det kanske inte var så bra att jag hade kjol på mig höll jag på att smälla av, jag trodde verkligen att vi skulle ut och rida eller nåt liknande. Alla som känner mig vet att jag aldrig någonsin har varit och kommer aldrig någonsin att bli en hästtjej, haha. Som tur var så blev det ingen ridning utan en riktigt lyxig pedikyr med allt vad det innebär. Underbart! Fossingarna var som nya efteråt! Ska bannemej unna mig den vardagslyxen en gång i månaden nu när det är sommar. På kvällen blev det grill och en massa vin, smarrigt!

Även idag har jag och Alex farit runt överallt! Min kära vän Carro ska gifta sig nästa helg och det var hög tid att hitta något att ha på sig. Jag vet inte hur många klänningar jag provade men till slut fastnade jag för den här och jag tror att den kommer bli super:


Till den ska jag ha den här snygga koftan med ett superfint broderi på ryggen. Jag måste ha uppsatt hår så att det syns för utan det hade koftan inte haft mycket skryta med:


Och en sådan här fin blomma i håret:




Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina kläder, sommriga :) Kram

2011-05-03 @ 22:11:38
URL: http://friiiidas.blogg.se/
Postat av: Alice

Jätte söt blogg och fina kläder! kram<3

2011-05-04 @ 00:20:36
URL: http://missmeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0