Snabb & Smidig Bilaffär

2011-05-04
Jag berättade ju igår att jag hade lagt ut min kära Honda på Blocket. Efter 20 minuter hade åtta intresserade personer ringt, fyra personer mailat och två sms:at. Haha, helt galet! Telefonen gick i ett... På mindre än 20 minuter hade jag alltså sålt bilen. Och vi som hade dragit oss för att lägga ut en annons eftersom vi trott att det skulle dröja innan den blev såld. Tji fick vi!

Idag lämnade den mig! Kändes faktiskt ganska vemodigt när den rullade ut från uppfarten men det är förmodligen för att jag nu ska stå utan bil i drygt en vecka. Man blir faktiskt ganska handikappad, känns det som. Bekväm som man är. Henrik får skjutsa mig till jobb och när våra tider inte matchar får jag ta bussen helt enkelt.

Hejdå min pärla! Tack för tre fina år, vi har upplevt mycket tillsammans och rullat mååånga mil ihop ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

ååå vad roligt med en ny bil, grattis. Ja förstår att du kommer sakna den bilen, den å du passade bra ihop. Ville även säga att ja SAKNAR DIG vääldigt mycket. Det är så tomt här utan dig, förut pratade vi varje dag nu sänker ja dig en tanke varje dag å hoppas att du har det jättebra å är lycklig, det är de viktigaste! Vi har många fina minnen. Kram på dig

2011-05-04 @ 23:13:16
URL: http://rockandrollsanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

ååå vad roligt med en ny bil, grattis. Ja förstår att du kommer sakna den bilen, den å du passade bra ihop. Ville även säga att ja SAKNAR DIG vääldigt mycket. Det är så tomt här utan dig, förut pratade vi varje dag nu sänker ja dig en tanke varje dag å hoppas att du har det jättebra å är lycklig, det är de viktigaste! Vi har många fina minnen. Kram på dig

2011-05-04 @ 23:14:00
URL: http://rockanrollsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0