Slapp tisdag

2011-01-18
Har haft en lika skön dag som igår fast när jag kom hem från jobbet tog jag en liten gubbakvart som råkade vara i säkert två timmar. Lagade en underbar kalops som fick stå och puttra i flera timmar, mums! Nu har vi precis lagt sista strykningen i datarummet. På torsdag åker vi och köper golv och lister. Golvet ska läggas redan i helgen vilket är gött för då kommer rummet att vara nästan klart.

Nu ska jag mysa upp mig i soffan och se på Halv Åtta Hos Mig, tycker det programmet är skitbra. Förmodligen för att man är ett matvrak, haha... Sedan blir det givetvis handboll, heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbart, älskar också de programmet. Du å ja Matfantaster :p som alltid! Hoppas allt är bra. Vad synd ja tycker om er som åkte på att bli så sjuka. Hoppas ni mår bättre nu! Kramar

2011-01-20 @ 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0