Grattis i efterskott

2011-01-06


Idag ska jag börja med att gratulera Janet i efterskott, hon fyllde år igår! Hoppas att du hade en bra dag...

Jag är lite ledig idag och har äntligen börjat fixa inför Sälen. Tvättmaskinen går varm och det packas för fullt. Det är sjukt vad mycket grejer man behöver ha med sig... För Frida som undrade så ska vi till Lindvallen i år igen, vart ska ni? Jag kan inte låta bli att fortfarande tycka att det skulle ha varit jävligt mycket skönare att åka till solen istället men jag ska inte vara otacksam. Är så avis på mamma och Bosse som ska till Bali den 27 januari. I TRE veckor dessutom!!! Lyx!

Vi småpysslar även lite grann i datarummet, just nu håller vi på att väva väggarna så att de sedan kan målas. Dock blir väl inte så mycket gjort innan vi åker.

Nu ska jag fortsätta greja och sedan åka på Indoor Walking. Anna ska med idag och det blir skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0