Bra böcker

2011-01-04
Det blir lite dåligt med bloggande nu när man är tillbaka i det hårda arbetslivet på allvar, haha. Det känns jättehärligt, allt känns jättebra just nu. Jag är säker på att det här kommer att bli ett riktigt superår! Idag har jag varit iväg på ett skönt spinningpass, trodde jag bokat in mig på Bas för att ta det lite lugnt men inte! Medel blev det och jag körde på som fan, är man ändå igång så...

Har inte ens hunnit att tänka på Sälen än. På torsdag är jag ledig och då måste jag tvätta och packa ordentligt. Det ska bli skönt att komma bort lite, det tycker jag alltid.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa mina julklappsböcker, Elsas Mode och Elsas Värld av Sofi Fahrman. Riktigt underhållande böcker!

Kommentarer
Postat av: Frida

Säger detsamma om Sälen, vart i Sälen ska ni?

Kram

2011-01-04 @ 22:09:39
URL: http://friiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0