Vilka puckon det finns!

2011-02-26
Här händer det inte mycket. Jobbar hela veckan plus måndag men sedan minsann, då jobbar jag inte på en hel vecka. Ska bli underbart. Längtar så otrolig till mamma och Ida kommer på torsdag, ska bli så sjukt skönt att umgås med MIN EGNA familj! Har tänkt att ha en riktig Mimmivecka nästa vecka. Bara slappa, gå och klippa mig, fokusera på träning och att vara nyttig och så vidare...

Är jättetrött ikväll så det blir nog sängen ganska tidigt. Jobb tidigt imorn bitti igen... 2 more days to go.

Läs Idas blogg här om det sjuka som hänt hemma hos dem. Jävla tur man inte bor kvar där alltså... Vilka jäkla dårar det finns. Det här vill jag säga till dessa personer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0