Vårkänslor

2011-02-09
Det blev bara ledig i en dag för mig, en tjej på jobbet har brutit fingret så nu får jag hoppa in på hennes schema. Är dock ledig på fredag istället, vilket ska bli gött. Igår var jag iväg på jympa igen och den här gången gick det tusen gånger bättre! Nu visste man mer på ett ungefär hur man skulle göra varje rörelse så jag var supernöjd med mig själv när jag var klar. Dessutom var vi 5 (!) tjejer som var iväg, skitskoj!! Imorn blir det spinning med min favoritspinnare Agneta, hon är skitcool.

Idag när jag kom hem från jobbet tog jag en riktigt lång runda med Alice, vilket väder vi haft! Helt underbart! Solen sken, fåglar kvittrade och bäckar porlade, är våren här tro? Nja, imorn ska det tydligen bli snöblandat igen, räcker det inte nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0