Rutiner

2011-02-16
Det har tagit ungefär ända fram till nu att komma in i att jobba såhär mycket. Ni vet, gå upp tidigt nästan varje morgon hela veckan och skapa rutiner kring allting. Det är så skönt nu när allt börjar lägga sig och vanan är inne. Och det bästa av allt är faktiskt att jag har ett jobb som jag verkligen, verkligen trivs med!

Idag kommer rörläggaren och efter det, ja då jäklar kommer det hända grejer. Snart har vi haft huset i ett helt år och tänk vad mycket vi redan fått gjort. Man är ju alldeles för bortskämd egentligen. Eller lyckligt lottad, skulle jag hellre vilja säga.

Nu ska jag ut och gå en sväng med vovven i blåsten. Har tänkt att tvinga upp mig själv ännu tidigare på morgonen för att gå en längre runda med henne. Bra för oss båda! Dessutom piggar man ju på sig snabbare...

Kommentarer
Postat av: egoina

tuur jag fixa jobb till dig på sjukan då=) men jag vet jag är bäst=)

2011-02-16 @ 20:32:39
Postat av: Sara

Hej Mimmi!

tack så jättemycket. :) Han blir hela 3 månader imorgon så han är en stor kille nu.

Det är helt fantastiskt. :)

Kram

2011-02-17 @ 21:27:27
URL: http://saantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0