Pigg som en mört

2011-02-17
Jajemänsan, sagt och gjort! Imorse gick jag upp 20 minuter tidigare och tog en runda med Alice. De första 50 meter trodde jag att jag gick i sömnen men sen, jäklar vad pigg jag blev direkt. För att inte tala om när jag kom tillbaka hem, det kändes som om jag varit vaken jättelänge och ingenting tog emot. Detta måste jag fortsätta med, även om jag så måste tvinga mig själv med våld för att komma upp.

Hela dagen har gått hur lätt som helst. Det blev dock ingen spinning idag för vi var tvungna att greja lite här hemma. Allt måste ju gå enligt tidsplanen och ligger man lite före är ju det bara bra. Nu är allt det "skitiga" jobbet klart, nu kommer det inte damma mer och äntligen ska man börja bygga upp allt igen.

Nu ska jag laga lite mat. Det blir smarrig lax med potatis och sås på creme fraiche, röd rom och rödlök. Mums!

Kommentarer
Postat av: egoina

det ska vi åsså äta idag fast med klyftpotatis=) smarrigt

2011-02-17 @ 17:35:30
Postat av: Tuva

Haha

2011-02-18 @ 15:15:40
URL: http://tuvsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0