Love when life feels good

2011-02-22
Ibland känner man liksom bara att allt går så bra och just nu är jag inne i en sådan period. Träning, jobb, hemmaliv med renovering och allt vad det innebär känns skitbra! Jag blir så mycket gladare och piggare. Idag har jag haft en superbra dag på jobb och jag tror att morgondagen kommer bli minst lika bra. Nu har jag precis kommit hem och ska börja småstäda lite och förbereda middagen. Ikväll blir det jympa i Munka och det ser jag fram emot. Det är roligt att träna när man är många...


Kommentarer
Postat av: ilhana

Vad kul att höra, jag är glad för din skull gumman =)



Nästa gång ni ska träna ska jag nog följa med, tror jag... =)



Kraaaam! ♥

2011-02-22 @ 20:05:03
URL: http://ilhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0