Jympa!

2011-02-07
Nu ska jag vara ledig i två dagar! Kan knappt tro det är sant, det är så fruktansvärt välbehövligt. Det blir mest till att greja här hemma i källaren så det lär inte bli någon vila men det gör ingenting. Idag körde jag ett stort lass till tippen helt ensam. Jag var riktigt stolt över mig själv när jag backade och trixade med släpet, haha.

Har jag förresten berättat för er om när jag var iväg på jympa förra veckan? Herregud, så bortgjord jag kände mig. All min kordination verkar vara som bortblåst, instruktören till och med skrattade åt mig. Imorn är det dags igen och då jäklar ska jag visa dem! Ska koncentrera mig som fan...




Kommentarer
Postat av: ilhana

Hej gumms, tycker verkligen din blogg är bra. Har du inte bloglovin? Så man enklare kan följa bloggen =)



Kraaam

2011-02-10 @ 20:43:54
URL: http://ilhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0