Kakel

2011-12-07
Vad dagarna springer iväg! Jag har tagit en hel del köksbilder som jag tänkt visa er men det har inte blivit av och eftersom det händer nya grejer varje dag känns bilderna jag tagit redan gamla, haha. Köket är nästan klart! Det som fattas är kakel, lister och några lamputtag. Vi har hittat ett sjukt snyggt kakel som vi fastnade för men givetvis fanns det inte hemma, det hade inte ens skickats till sågen i Italien. Så jävla typiskt! Vi som ville sätta kakel i helgen. Nu är frågan om vi ska vänta en månad, säkert längre eftersom det blir jul och nyår, eller om vi ska kolla efter ett annat liknande. Jag har hämtat ännu en provplatta idag så vi får fundera lite här hemma. Det vi fastnade för ser ut ungefär såhär:


Jag bara älskar det! Riktigt snyggt till både ekbänkskiva och vitt kök. Från början ville jag ha vanliga, enkla rektangulära vita plattor men det har alla och därför känns det så vanligt. Vi vill ha något som är lite annorlunda så vi fastnade för stavmosaik.

Annars har det inte hänt så mycket. Imorn väntar en ledig dag, härligt! Jag har inte direkta måsten förutom att få iväg julklappar till Nya Zeeland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0