Thursday

2011-08-25
Vilken jäkla dag det har varit idag på jobbet. Behöver inte gå in på detaljer men nu är jag iallafall sjukt trött! Ögonen står i kors men efterom jag är ledig imorn envisas jag med att vara uppe. Tisdagskvällen med Ida och Louise var kanon! Vi käkade på Torstens och efteråt gick vi på bio och såg Bridesmaids... Den var skitrolig, se den! Jag kommer lätt att se den igen när den kommer ut.

På min lediga dag imorn har jag tänkt att åka till Familia för att spana klänning. På lördag ska vi på en stor 40-årsfest och jag vill gärna ha något nytt för att känna mig riktigt fin. Jag ska även kika in hos Alex och försöka att hinna med ett spinningpass på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0