Ångest

2011-08-07
Sista semesterdagen... Ångest är ordet! Dock sitter det nog bara i huvudet för egentligen tycker jag ju om mitt jobb och jag tycker egentligen att det ska bli lite skönt med vanliga rutiner igen och allt vad det innebär. Hur som helst, vi har haft en jätteskön semester och den har faktiskt gått sådär precis lagom fort.

Nu tar vi nya tag inför hösten med mycket träning, ordning och reda samt lite mer aktivitet på bloggen.

Hoppas ni alla har haft/har en skön semester och att ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÄNTLIGEN!! Som jag har saknat dina inlägg.

Kul att se dig tillbaka och som du skrev så hoppas vi på mer aktivitet framåt hösten. Jag ska väl förvisso inte säga någonting, det där med att blogga har inte varit mitt starka kort i sommar heller.

Hoppas att du får ett par bra dagar på jobbet.

Kram M

2011-08-08 @ 10:32:54
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0