Webtips och ensamkväll

2010-09-14

Kika in på den här sidan om ni vill handla hårprodukter. Jättebra, billig sida med mängder av märken och snabb leverans. Köpte mitt schampo (dubbelt så stor flaska), balsam och glansdroppar för slingat hår från Loreal och det kostade bara 500 spänn!

www.lyko.se

Det har gått bra att jobba idag, är fruktansvärt slö i kroppen men ändå i jobbskick. Såg även att jag ska jobba torsdag och fredag, himla bra att man får veta det liksom. I helgen är jag ledig och då blir det till att riva och mura upp en ny spis i källaren. Jajemänsan, det blir en helt ny istället! Jippie! Är det något vi verkligen kan tjäna pengar på så är det ju saker som har med murning att göra eftersom det inte kostar oss någonting, det kostar bara Henriks ork. Åh, så bra det kommer bli. Den kommer att få en helt ny form och allting...

Nu ikväll är jag ensam hemma, Henrik är på hockeypremiär. Till min besvikelse gick ju inte Idol igår så jag satsar på ikväll istället men nu först, en riktigt skön dusch med mina nya produkter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0