Utrensning

2010-09-30
Det verkar som att jag är ledig idag, skönt! Jag tänkte rensa ur min garderob och min låda med toasaker. Har så mycket skit jag ändå inte använder så det vore skönt att bli av med. Det är jättefint väder också, funderar på att åka och köpa lite tulpanlökar och plantera vid altanen.

Längtar som fan till lördag och Ullared, ska dock verkligen försöka att inte köpa en massa onödiga saker. Alex har äntligen fått sitt körkort så man slipper dessutom köra, gött mos.

Nu ska jag ta tag i dagen efter en riktigt skön, lång sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Snart blir det återträff på Ullared :) Hahah

2010-09-30 @ 15:11:35
Postat av: Berntgabrielle

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-01-14 @ 01:33:31
URL: http://berntgabrielle.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0