Skövde

2010-09-24
Igår hade jag en sådan toppendag! Jobbade i restaurangen och sedan vidare på avdelning. Torsdag innebär soppdag och dessert vilket betyder en massa folk och en massa stress. Jag var förberedd på det allra värsta för förra torsdagen var inte att leka med. Med den inställningen kom jag nog långt för allt flöt på så himla bra, ingenting tog slut och det var ingen som klagade en endaste gång. Skönt! Jag hade så mycket energi över efteråt. När jag kom hem var jag ute och gick en lång promenad med Alice och jag bara kände mig så glad.

Nu är jag ledig hela helgen. I eftermiddag ska vi åka till Skövde med husvagnen, älskar den! Det ska bli mysigt, vi kom på det häromdagen och det brukar alltid bli bäst med spontantrippar. Nu håller jag på och tvättar och städar, roligare att komma hem till ett rent och fint hus på söndag.

Klinkersen blev lagd häromdagen och det blev sååå bra, som allt annat. Nu ska bara trappan kläs in i ek och sen är vi hamn, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0