Myskväll

2010-09-03

Helg igen, vart tar veckorna vägen? Idag har jag jobbat, det var lite struligt på morgonen när jag kom. Ingen ordning på någonting, onödigt slarv som tar tid... Och de snackar om Lean?

Ikväll ska jag, Anna, Ludde och Alex ha myskväll. Vi ska äta lite gott och sådär... Imorn blir det jobb på Dialysen, det ska bli roligt. På söndag är jag reserv så vi får se om det blir jobb eller ej.

Imorn kommer mamma, Ida och Bosse. Snälla Bosse har gjort en massa plåtar till oss som ska monteras... Skönt att det börjar bli ordning på allting nu.

Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: jag ofc!!

heej!! allt bra?:D

2010-09-04 @ 10:14:21
URL: http://polkagriiis.blogg.se/
Postat av: josefin

hej!

fin blogg! =)

skulle du vilja fixa min design, självklart får du länkning! kommentera min blogg om du har lust

2010-09-04 @ 15:19:10
URL: http://jossanyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0