Måsten

2010-09-27
Vi har haft en bra helg i Skövde och som vanligt hinner man inte ens åka iväg förrän man är hemma igen. Lite trist men så är det ju. Vi har mest slappat och haft det gott. I lördags käkade vi på O'Learys och igår var vi hemma hos Jenny och Erik på fika.

Idag är jag ledig och måste ha en fixardag. För det första måste jag åka och köpa skor. Kikade in utbudet i Skövde och jag vet inte om jag tycker om alla de här "grova" skorna och stövlarna som är inne nu i höst. Man kanske vänjer sig eller hittar något mellanting. Man märker att man inte riktigt hänger med i svängarna längre... Passar nog även på att handla på City Gross när jag ändå är i Hyllinge. Ska förbi Colorama och köpa färg också och sedan blir det hem och fixa! Skönt att vara uppe i tid en sån här dag.

Det blåser väldigt mycket ute och shit, vilken skillnad isoleringen på vinden har gjort! Det är inte alls lika lyhört, man hör knappt vinden. Roligt att det har betalat av sig så snabbt!

Resten av veckan blir ganska lugn. Jag vill att det ska bli lördag redan nu för då ska vi till Ullared. Yay! Gotta love Ullared!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0