Måste skärpa mig!

2010-09-13
Har ingen ro alls i kroppen och det är nu jag verkligen behöver det! Har farit runt som en galning hela dagen och handlat, städat, tvättat och fixat. Nu är jag helt slut! Är det inte bättre att bli sjuk när man har en liten tröttperiod? Och om man, bara för en enda dag, skiter i att göra alla de där hushållssysslorna så ser det ju direkt ut som ett bombnedslag. Mitt nya hus ska vara rent och fint nu, alltid!

Jag tycker att jag gott förtjänar att mysa ned mig i soffan ikväll för att kika på Idol bland annat. Känns hur bra som helst i det nya tv-rummet.

Imorn och på onsdag vankas det jobb. Blir en liten mjukstart med sköna tider.

Alex, jag håller alla mina tummar och tår för dig imorn. You go, girl!!! Jag har förresten redan tjuvkikat på ditt kort, haha:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0