Köpa möbler

2010-09-16

Är äntligen hemma från en tung jobbdag och ska strax hoppa in i duschen och sedan steka några hamburgare. I helgen är jag ledig och har ingenting direkt planerat, vet inte när det hände sist! Jag är inte ens reserv liksom, så skönt! Imorn ska vi hämta våran spis och ett vitrinskåp jag köpte på Blocket. Det är ett sådant vi redan har fast i ek, skönt att tjäna de 1500 kronorna på att köpa begagnat. Efter det ska vi vidare till IKEA och bland annat köpa en skänk, hatt- och skohylla, garderob och lite annat smått och gott. Vi får se om vi hittar ett fint matsalsbord också. Gissa min förvåning när det till och med var Henrik själv som föreslog att vi skulle åka till IKEA... Ja, gärna för mig!!!

Ja mina vänner, det händer inte så mycket mer för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Fin blogg (: Kolla gärna in min blogg.

2010-09-17 @ 19:09:55
URL: http://aamaazing.blogg.se/
Postat av: din älskling

din lökiga gris steka hamburgare och lukta stek os snusk. men jag älskar dig ändå haha pusssilipusss ditt snygga arsle <3

2010-09-18 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0