Jag kan!

2010-09-21
Idag har jag jobbat i stora köket. Var lite nervös innan i och med att det skulle vara min första gång där ensam men det gick jättebra. Vilken jäkla skön känsla det är när man inser att "Ja, jag kan fanemej det här". Nu är jag iallafall äntligen hemma efter ett heldagspass. En av de sköna grejerna med att sluta på Shell var att slippa de där passen då man jobbar hela jäkla dagen men det verkar inte som om jag kommer ifrån dem här heller... Äach, det funkar ändå.

Nu ska jag laga lite mat till gubbarna. Henrik håller på att förbereda golvet i hallen för klinkersläggning och Kalle är här och hjälper till.

Tusen tack för tipset om Sjöbutiken, Malin. Har varit inne där och kikat massa gånger och de har många härliga marina prylar. Dock, efter många om och men, verkar det som att det inte blir så himla mycket marint i hallen ändå. Haha, som jag har ångrar mig fram och tillbaka hela tiden. Nu blir det iallafall mer... ja, vad ska jag säga? Det blir bara ljusare och finare helt enkelt. Ni ska få se bilder så småningom och skapa er en egen uppfattning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0