Huset mår bra nu!

2010-09-20
Denna helgen har vi bara grejat, grejat och grejat. Var ju iväg på IKEA i fredags och fick en massa inhandlat så vi har skruvat en hel del möbler. Jag har köpt en städgarderob som jag är himlans nöjd med! Det är egentligen ett högskåp till kök men man kan ju lika gärna ha den som en vanlig garderob. Iallafall, städinredningen är kanon! Man får plats med massor! Funderar ni på att köpa städgarderob så gör det definitivt på IKEA. Nu är det bara ett matsalsbord som fattas hemma hos oss, det ska vi förmodligen införskaffa nu när löningen snart är här.

Idag har jag två isolerare här som håller på att isolera vinden och spika luftningar. När detta är gjort ska bannemej hela detta jäkla hus vara i toppskick. Nu är det bara en massa kul renovering kvar. Förhoppningsvis ska vi inte behöva oroa oss över någonting så länge vi bor kvar.

Röstat har man ju såklart också gjort i helgen. Det blev rött för min del, kändes som det enda rätta. Man är ju trots allt bara en helt vanlig "arbetare". Ska bli spännande att se vad som händer nu med allting... Aldrig förr har politik varit spännande, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0