Glas & flaskor

2010-10-18
Det blev en ledig dag idag också, skitskönt! Gick upp tidigt med Henrik imorse, la i en tvättmaskin och småpysslade lite. Sen gick jag och la mig i nån timme igen och vaknade pigg och alert. Har varit på stan en sväng och uträttat lite ärenden. Jag tog med mig Alice och vi åkte och hälsade på husse på hans jobb, det tyckte hon var jätteroligt.

Blir en lugn och skön dag annars, alla måsten är gjorda. Ska diska alla glas till vitrinskåpet, synd att det är så tråkigt att diska bara men det blir ju fint när det är klart!


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej=) Och tack!

super fint ni får det i huset, det ä'r alltid så kul med inredning och du lyckas Super=) / Angelica

2010-10-18 @ 16:43:09
URL: http://myboysandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0