Babbel

2010-10-04

Istället för en lugn, kort dag på jobbet blev det istället full rulle. Blev inringd imorse, direkt efter jag slutat vart det möte och efter mötet var det bara att köra på i någon timma till. Pust och stön men skit samma, är man ändå där går det ju bra.

Imorn är jag, om jag har tur, ledig. Det blir isåfall min enda lediga dag denna veckan så det känns som om jag skulle behöva det.

Annars är allting lugnt. Henrik håller på med spisen nere i källaren. Efter många om och men har vi beslutat oss för att bara koppla in kassetten nu och sedan bygga om hela spisen när vi är igång med renoveringen av källaren. Om ett tag är det dags för värdering, ska bli spännande att se hur mycket värdet har höjts.

Som ni märker har jag inte så mycket att berätta så det blir mest babbel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0