Reebok Easytone

2010-11-09
Nu har jag äntligen, efter många om och men, beställt ett par av dessa skor. I love them! Hoppas de håller vad de lovar också, det låter ju bra iallafall. Och snygga som fan är dom!



Nu blir det ännu roligare att gå ut och gå. Jag beställde dem ifrån www.sportamore.se. Just nu har de 25% rabatt om man anger rabattkoden "farsdag". Vem bryr sig om de inte är till pappsen? Jag som inte har min pappa♥ kvar här på jorden får istället köpa en present till mig själv. Det är jag så värd!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va kul, såna e ja oxå sugen på. Ska man ha dom till ut-o-gå skor eller kan man ha dom när man tränar gympa pass också? =)

2010-11-09 @ 11:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0