Överlycklig vovve!

2010-11-24
Äntligen har även vi i Skåne snö! Alice var helt överlycklig imorse när hon fick komma ut, hon skuttade runt som en galning och ville absolut inte komma in. När jag kom hem från jobbet var hon precis likadan så jag fick bege mig ut på en långrunda med sötnosen. På tal om jobb är jag inne på en såndär intensivrunda nu igen, är inte ledig förrän nästa lördag.

Annars flyter allt på som vanligt, är ute och går minst en halvtimma varje dag och kör spinning på Friskis två dagar i veckan. På fredag ska jag till Ullared med Alex & Josephine, ska bli skitkul. Som vanligt ska jag försöka att inte köpa alldeles för mycket skit...

Längtar, som alla andra, till jul. Ska bli så mysigt att adventspynta till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0