Operation

2010-11-10
Idag har det varit en riktig händelserik dag. Alex kom och hämtade mig imorse, vi skulle åka till veterinären i Båstad och kastrera deras kisse. Vi trodde att vi skulle få lämna katten där och komma tillbaka senare på eftermiddagen men istället började hon söva katten, ta fram "verktyg" och grejer. Vi fick stanna och titta på medan katten kastrerades. Ganska häftigt men också ganska snuskigt, man är ju lite kräkmagad är det gäller sånt där men detta gick fint. Dock var vi inte så sugna på att käka kött efteråt, haha.

Sedan for vi mot Helsingborg för en sväng på nya NetOnNet och IKEA. Det blev även en sväng på Familia där jag köpte ett par örhängen och två jättesöta klänningar/tunikor i storlek 40!!! Herregud, när hände det senast? Dock var de faktiskt ganska stora i storleken.

Väl hemma hade mina Easytones kommit så nu har jag precis varit ute på en runda. De verkar fungera bra men de måste gås in först, väldigt stela och så i början. Imorn blir det spinning med Lotta och Alex på Friskis, ska bli riktigt spännande att se hur mycket man orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0