Motion

2010-11-02
Är tillbaka i vardagen igen efter en väldigt rolig helg! Idag har jag jobbat och det blir jobb imorn igen. Vi kör på för fullt med VV och det funkar jättebra, maten är kanongod. Vi får väl se när det börjar hända något. Igår skulle jag ut och springa en runda igen men efter cirka en kvart fick jag så fruktansvärt ont i benhinnorna så jag fick gå hela vägen hem. Jag har alldeles för dåliga skor! Nåväl, jag rörde iallafall på mig och det är väl det som räknas. Idag blir det istället ett pass på crosstrainern, tänkte jag. Vädret är ändå så tråkigt... På torsdag ska vi köpa spinningkort på Friskis, jippie! Blir kanske ett gympakort också, jag vill jättegärna jympa men ingen annan och det är tråkigt att gå själv. Henrik sa dock att han kunde tänka sig det eftersom det vore en bra och skonsam träning för hans onda rygg. Förhoppningsvis kan Anna också snart komma igång med det...


Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg hörru :)

2010-11-06 @ 21:32:09
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0