Fixarsöndag

2010-03-28
Sköna söndag! Har jobbat mellan 7-13.30 på sjukhuset och sedan åkte jag hem för att se reprisen av Desperate Housewives. Nu har jag precis varit nere i verkstaden och målat lite lister, Henrik håller på att lägga ett jättefint parkettgolv i ek i sovrummet. Gissa om det blir snyggt?! Snart är rummet färdigt och då kommer före- och efterbilder.

Imorn jobbar jag min sista dag på Espresso House och det känns faktiskt riktigt skönt. Jag kommer sakna Mia och alla andra godingar men vi får se till att hålla kontakten. Jag har redan fått jättemånga tider i april på sjukhuset och sedan blir ju folk sjuka och vill vara lediga också så jag har nog ingenting att oroa mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0