Fixar & Donar

2010-03-17

Kvällen gick jättebra på Knutan igår, precis lika roligt som alltid. Jag bara önskar att det låg lite närmare. Idag ska jag flytta alla resterande småsaker och fixa iordning på dem. Inatt sover vi första natten på riktigt, ska bli mysigt. Annars händer det inte mycket, har tvättid klockan tre och fyra miljoner kilo tvätt. Måste försöka få iväg Teagans paket idag också. Jag vet, jag är en hemsk människa men det har inte blivit av. Ida, Frances berättade att ett paket snart kommer till dig. Lilla Jayden har fått körtelfeber, stackars goding.

Och Sanna, min fina vän. Du förtjänar INTE sånt här. Blir så ledsen för din skull. Ge den jäveln vad han tål och låt honom lida och kämpa. Som vanligt kommer du att ta igenom dig det här men det är så typiskt att det ska hända just dig. Jag finns här iallafall, när du vill ♥

GRATTIS ELIN OCH MATHIAS TILL FÖRLOVNINGEN!!! ERA SMÅ GULLEPLUTTAR!


Kommentarer
Postat av: Ida

Oh ska jag få paket. :) Stackars godningen, drömde att vi åkte till NZ för att överraska dem. Haha

2010-03-17 @ 09:32:04
Postat av: Sanna

Tack världens bästa! Jag jag fixar detta men just nu är vägskälet slut, ja är helt tom....vet inte vad ja ska tro elelr känna. Tack för att du är du å att ja har fått lära känna dig å fått alla stunder med dig, för du är världs BÄST!

2010-03-17 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0