Färska bullar till frukost

2010-03-13
Igår jobbade jag på E.H. mellan 10-17, det var en sån där dag med sjukt mycket folk igen. Man är helt jäkla slut när man kommer hem! Vi åkte direkt till huset och grejade lite, lagade lite mat och spacklade i sovrummet. Vårt badrumsfönster såg jättefint ut och idag ska det sättas in. Vilken förändring det kommer att bli! Vi har även köpt en mdf-skiva som så småningom ska bli fönsterbrädor. Jag åkte och beställde badrumsspegeln i torsdags men igår ringde de och sa att den visst fanns på lager. Ska åka och hämta den idag, om vi hinner, och isåfall köpa lite lister och en ny ytterdörr samt en förrådsdörr också.

Idag är jag reserv på sjukhuset men de ringde aldrig. Ganska skönt, tycker jag, eftersom jag ändå ska jobba hela kvällen på E.H. Nu ska jag åka till mitt fina hus. Kalle och Lotta ska komma med färska bullar till frukost. Nu tror ni att vi ska äta kanelbullar till frukost men här i Skåne betyder bullar frallor. Haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu Mimmi är jag redan sjukt sugen på att se kort på huset, era renoverings projekt och särskilt det nya fönstret. Låter som att ni fick en riktigt smarrig frukost. kram!

2010-03-15 @ 12:02:35
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0