Äntligen

2010-03-20
Nu är mamma och Ida på väg hit! Jag kan knappt bärga mig, det ska bli skitkul. Får se vad vi ska hitta på idag, de är ju såklart supernyfikna på huset och alla våra planer. Jag vill ta med dem till Lågprisladan. Ikväll ska vi ut och käka, kanske till och med turar lite. De har så god mat på färjorna.

Kalle är här, just nu håller han och Henrik på att sätta upp väv i somrummet, det börjar likna nåt nu och det känns underbart. Vi har inte ens haft huset i en månad och vi tycker redan att vi fått en massa gjort och då även våra vanliga jobb till trots.

Nu ska jag fortsätta längta till mina godingar kommer... Om cirka en timma är de här, yaaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0