4 månader som skåning

2010-03-19
Igår fick bli en väldigt slapp dag, smågrejade bara för så fort jag tog min an någonting blev jag alldeles kallsvettig. Ett tecken på att jag har nån skit i kroppen, antar jag. Jag är hemma från jobb idag också, tyckte att det var lika bra. Jag är piggare men ändå för dålig för att orka slita halvt ihjäl mig på jobbet en fredag. Jag måste in till stan och uträtta lite ärenden, sådant som måste göras. Sen ska jag till lägenheten och hämta lite fler småsaker som är kvar. Ikväll ska vi fixa hit akvariet och skänken.

Igårkväll började jag göra lite mysigt i gästrummet eftersom Ida och mammsen kommer imorn. Och så mysigt det blev! Eller ja, så mysigt det kunde bli i det rummet innan en renovering iallafall. Det var nästan så att jag själv ville ligga och sova där inatt, haha. Ska bli så roligt att de kommer, de har inte varit här sedan jag flyttade hit för över fyra månadersen. Det har liksom bara inte blivit av men jag kan nog svära på att det inte dröjer fyra månader till nästa gång. Vi har inte träffats sen i januari så det ska bli skitroligt! Hoppas tiden går låååångsamt medan de är här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0