Nya saker

2010-06-14
Varför går en helg jämt så jädra fort? En natt till hemma i Skövde hade varit perfekt... Jag har haft det bra iallafall. Shoppat lite grann, myst, ätit god mat och varit på utflykt. Det är inte alls att klaga på. Bland annat köpte jag denna ursnygga klänning jag spanat in ett tag, tillsammans med min svarta bolero är den verkligen perfekt. Nu väntar jag bara på ett bra tillfälle att bära den:



På Hem & Hobby köpte jag den här godingen som jag ska plantera fina blommor i och sätta på trappen. Frågan är nu vad jag ska ha för blommor i den:



Det har varit en ganska lugn dag idag med en skön sovmorgon imorse. Efter det har jag småpysslat här hemma. Försökte mig även på att sy små söta gardinkappor till gästrummet i källaren. Tog en gammal svart panelgardin och sydde kappor utav den. Jag blev riktigt nöjd med resultatet:



Nu ikväll har vi grillat och tömt husvagnen. Fick med mig min cykel och crosstrainer hem från Skövde så nu kanske det är dags att börja röra på döfläsket lite.

Kommentarer
Postat av: Ida

Blev jätte fint. :) Cykla är ju underbart skönt, cross också men jag vill ha ett löpband. haha

2010-06-14 @ 23:09:40
Postat av: alex

eller så ser du bara till att följa med mig till gymmet=) ett par dagar i veckan

2010-06-15 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0