Helsingborg

2010-06-16
Underbar dag! Vilket väder! Tvingade upp mig själv i en vettig tid imorse och gjorde mig iordning. Sen hängde Alex med mig till IKEA, jag skulle ha lite krokar, hållare och ett högskåp till badrummet. Ska bli så skönt att ha handdukar, toarullar och allt som hör till ett badrum i badrummet och ingen annanstans. Ett fint påslakanset fick jag inhandlat också.

Sedan åkte vi ner till Helsingborg City för att kolla om Alex hade tur med sin klänning men icke, däremot hittade hon en annan jättefin. Du var så fin i en färgglad klänning, sötnos. Jag har faktiskt aldrig riktigt varit i Helsingborg ordentligt. Jag har bara varit på Väla, Berga, tagit färjan till Helsingör och jobbat på Knutan typ, inte strosat omkring liksom. Men åh, vilken mysig stad. Jag är kär och vill snart dit igen, definitivt när lönen kommer.

Nu har jag precis varit duktig och klippt och vattnat gräsmattan, det går ju an att vara ute nu när vädret är kanon.

Här är högskåpet, jättefint i verkligheten. Köpte till andra, mycket snyggare handtag än de befintliga som inte ens syns utan består av en "list" i öppningen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh lillasyster vill också följa med :)

2010-06-16 @ 20:12:57
Postat av: Malin

Åh nu är jag så sjukt nyfiken på erat nya badrum...

Mysigt att komma iväg på lite dags utflykter och shopping är ju alltid roligt. Kram / M.

2010-06-16 @ 20:28:20
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0