Vardagsrum innan

2010-07-22
Idag mår jag mycket bättre och det är så skönt!! Jag är dessutom ledig, bra timing. Och dessutom kommer min Henrik hem ikväll så med andra ord, life is good. Igår hade jag en riktig grejardag när jag kom hem från jobbet, jag tvättade, städade, målade element och donade. Framåt kvällen fick jag ett sådant ryck och började riva tapeter som en galning, fick ett riktigt skönt flow. Det är nämligen hur många lager tapet som helst så det tar lite tid men nu har jag bara en kortsida kvar. Det blir till att fortsätta i samma anda idag...

Här är mäklarens bilder av vardagsrummet innan:


Innan gick det bara en dörr in hit men nu har vi öppnat upp cirka 2,5 meter och ända upp till taket. Det blev skitbra! Ljust, öppet och mer modernt. Vi ska måla väggarna vita och sedan får vi se vad som händer, vi börjar så iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0