Skönt att vara ledig

2010-07-06
Jag har tappat lite av motivationen till att blogga just nu så därför blir inläggen ganska glesa. Man har ju så mycket annat för sig nu när det är sommar och vädret är kanon! Jag har iallafall haft en bra helg. Den har bestått av jobb, badande, båtåkande, fiskande, klippning av Alice och marknad i Jonstorp där jag hittade två skitsnygga klänningar. Good catch!

Nu sitter jag hos Ida och ska strax göra mig iordning. Ska klippa mig och göra mer slingor idag. Blir säkert en sväng på stan också. Ska även hälsa på min lilla mormor.

Och nu har jag kommit till en punkt där jag verkligen fått nog! Nu är det slut på allt skitätande och annat. Ska börja ta tag i träningen också fär såhär kan det inte fortsätta!

Kommentarer
Postat av: amanda

söt blogg dära! :)

2010-07-13 @ 14:57:57
URL: http://fotonavamanda.blogg.se/
Postat av: Riham

Fin blogg!

Hur gjorde du så att man kunde se dagens statistik menyn?



Följ min blogg och kommentera gärna!

2010-07-13 @ 17:33:49
URL: http://munkmuffinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0