På "grejar-humör"

2010-07-14
Ja, jag lever! Allt känns faktiskt riktigt bra just nu... Henrik har fyra härliga veckors semester medan jag kämpar på på sjukhuset. Men inte mig emot så som jag trivs där, har riktigt sköna arbetsdagar. Nästa söndag ska vi iallafall åka till Öland i en dryg vecka. Efter det blir det förmodligen Skövde i några dagar, ska bli skönt att stanna lite längre än bara två nätter.

Vi har börjat med operation hall/vardagsrum. Väggen är riven och det blev kanon, så öppet och ljust! Just nu håller vi på att byta innertaket i hallen eftersom det inte är samma som i vardagsrummet. Det är kämpigt i värmen men just nu är vi på ett sådant perfekt grejar-humör så man får passa på medan det varar. Tapeterna är till hälften nedrivna, lister och karmar borta så det är bara att köra på. Det kommer bli så tjusigt så!

Imorn kommer mamma och Bosse hit och stannar till söndag, ska bli jätteroligt att ha dem här. Vi ska hitta på en massa roliga saker. Tennisveckan pågår ju nu här i Båstad och alla stockholmare har invaderat stan.

Jo förresten, jag kom på att jag aldrig visade hur badrummet såg ut innan. Här har ni snusket:


Liiite skillnad, eller vad säger ni? Innan var det inte större än såhär, nu är det lika stort åt "andra" hållet också.

Kommentarer
Postat av: Armaningebjorg

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-07-22 @ 10:31:19
URL: http://armaningebjorg.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0