Yummy Moussaka

2010-01-12
Mmm, moussaka står i ugnen nu. Fy fasen vad gott, det riktigt vattnas i munnen på mig. Blir en smarrig grekisk sallad till. Jag och Henrik åt världens godaste moussaka på en ganska skabbig restaurang när vi var på Rhodos men jag tror att det är på sådana ställen, där en hel familj jobbar, som man hittar den äkta grekiska maten. De finare restaurangerna gick inte ens att jämföra med denna skabbiga där de hade underbar mat.

Jag var och handlade innan. Tog med Alex också för det är alltid roligare att vara två. Blev bara mat inhandlat men det är kul att kolla på annan skit också. Imorn ska vi simma, hurtiga som vi är!

Och jag är helt salig nu... Det känns bara såå rätt på alla vis! Jag hoppas verkligen och håller alla tummar och tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0