Tre nya jobb

2010-01-15
Idag har jag sökt tre nya jobb. Jag vill ha dem allihop! Det första är på Ur & Penn på Familia i Hyllinge. Det andra är i en barnbutik som ska öppnas, också på Familia. Och det tredje är på Jysk i Halmstad. Det här är jobb helt i min smak! Visst, jag kan tänka mig att ställa mig på en bensinstation/butik igen men jag vill hellre jobba med något som intresserar mig på ett mer personligt plan. Typ kläder, heminredning, smycken...allt sånt. Nu håller vi tummarna, okej? Tänkte faktiskt åka förbi Familia i nästa vecka och visa upp mig.

Madde; Jag lovar att länka och lägga upp bilder OM huset blir vårt. Jag vill samtidigt isåfall kunna visa vad jag själv har tänkt mig liksom, inte bara hur det ser ut nu. Tålamod! Vilket jag också har ont om, haha.

Kommentarer
Postat av: madde

nämen å.. ja som ä sååå nyfiken!!

2010-01-15 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0