Träffat nytt folk

2010-01-13

Gud, vad jag är seg i kroppen efter simningen idag. Det är första gången jag ens känner nåt, de andra gångerna har jag inte känt ett dugg. Den "galna tanten" var på badhuset idag igen, haha. Hon var dock inte lika glad som förra gången för hon hade blivit av med sitt armband. Varken jag eller Alex kan hålla oss för skratt när vi ser henne. Imorn ska jag och Alex ha en kuldag förresten, vi ska hitta på nåt riktigt roligt!

Nu ikväll har vi käkat middag och varit ute och gått. Vi kom dock inte så långt för Emil och Helene stod på sin balkong och rökade och bjöd upp oss. Har inte träffat dem ordentligt innan, bara hälsat. Det är alltid roligt att träffa nytt folk, speciellt då man vet att Emil alltid har varit Henriks allra bästa kompis. Ändå har vi knappt träffats men det blir ju så, alla har sitt och så vidare. De var verkligen jättetrevliga båda två och de verkar vara roliga människor, det gillar jag! Alla vi sex kommer nog att få det riktigt jävla askul i Sälen alltså. Vi ska träffas nån dag och prata ihop oss lite innan vi åker.

Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng så är jag pigg imorn på kuldagen! Big day imorn också förresten, vad jag längtar! Jag sitter och skriver med min söta lilla Sanna på Facebook. Jag saknar henne och speciellt våra pratstunder. Hoppas hon och alla andra kommer och hälsar på nån gång snart! Alexandra har lovat att hon ska ta med oss ut då och göra Ängelholm & Helsingborg. Det skulle ju vara skitkul!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅÅå det låter toppen, ja måste verkligen komma snart, ja vill veta hur du bor hur du har det. Känns så skönt att du har hittat ditt där....ja är sååå glad för din skull. ha det toppen nu...kramis

2010-01-13 @ 23:42:05
Postat av: Ida

Nu har mina papper kommer in vilket innebär att JAG KOMMER TILL FÖRSLÖV.

2010-01-14 @ 08:54:42
Postat av: Ida

Nu finns mina papper hos alfakassan och det innebär att JAG KOMMER TILL FÖRSLÖV.

2010-01-14 @ 08:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0